Digipuls har æren av å ha plassert et av Namdalens ledende destinasjonsselskaper på det digitale kartet. Vårt første skritt var å produsere foto- og videomateriale av høy kvalitet for selskapet, som ble strategisk distribuert gjennom bedriftens sosiale mediekanaler og markedsføringspartnere. Med en nøye justering i tråd med kundens visuelle profil, sikret vi at det endelige innholdet var levende og mettet med farger.
I tillegg utstyrte vi våre kameraer med polariseringsfilter for å håndtere gjenskinnet fra havet under den lyse sommersolen. Dette tekniske grepet tillot oss å fange detaljer under vannoverflaten og unngå overeksponering, noe som resulterer i slående bilder og videoer.
Christian, daglig leder og innehaver av ExPYN, var imponert over kvaliteten på det leverte innholdet. Dette banet vei for et videre samarbeid med Digipuls i utviklingen av deres nettsted. De produserte mediene ble integrert i nettstedets design på en måte som fremhever bildene og videoene. Dette ble komplementert med nøye utvalgte farger, tekst og kontraster for å skape en engasjerende "bildeframvisning" som fanger brukernes oppmerksomhet og forbedrer brukeropplevelsen.